جراحی زیبائی اندام های بدن به روش لیپوماتیک Lipomatic

جراحی زیبائی اندام های بدن به روش لیپوماتیک Lipomatic

جراحی زیبائی اندام های بدن به روش لیپوماتیک Lipomatic

جراحی زیبائی اندام های بدن به روش لیپوماتیک Lipomatic

لیپوماتیک چیست LIPOMATIC
بیشترین سوالات در لیپوماتیک بر این نکته متمرکز است که لیپوماتیک چیست ، عوارض لیپوماتیک چیست و همچنین اینکه برتریهای این روش نسبت به روشهای گذشته چیست . لیپوماتیک در حقیقت یک نوع دستگاه ساکشن پیشرفته برای تخلیه چربیهای موضعی زیر پوست می باشد. تکنولوژی بکار گرفته شده در این ابزار بقدری دقیق و فوق العاده عمل می کند که کاملا آنرا از لیپوساکشن متمایز می سازد. همچنین برتری این دستگاه بر لیزر لیپولیز هم در حین عمل برای جراح و هم در نتایج عمل برای بیمار کاملا مشهود می باشد.

لیپوماتیک Lipomatic با استفاده از امواج اینفراسونیک و ارتعاش (Vibration) و نوسان ثابت حول محوری (Nutation) سلولهای چربی را از محل اتصالات آنها به یکدیگر جدا می سازد و بدون اینکه منجر به تخریب سلولهای چربی گردد، سلولهای بافت چربی را سالم از زیر پوست با عمل ساکشن خارج می نماید. به همین دلیل از سلولهای خارج شده چربی توسط این تکنیک می توان مجددا بعنوان فیلر برای حجیم سازی گونه و صورت و یا سایر اعضاء استفاده نمود. قابل ذکر است که این چربی بمراتب دارای دوام بیشتر و تورم کمتر پس از تزریق بعنوان فیلر می باشد و نسبت به چربی کشیده شده توسط ساکشن برای حجیم سازی بسیار سالمتر (Intact) است.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

قبل از جراحی بینی لازم است اقداماتی انجام دهید:

     آزمایش آزمایشگاهی که جراح برایتان تجویز می کند انجام دهید. 
     داروهای خاصی را به توصیه جراح مصرف کنید یا مصرف برخی داروهای مصرفی تان را تنظیم کنید.
     سیگار نکشید.
     اجتناب از مصرف آسپرین، داروهای ضد التهابی و مکمل های گیاهی، زیرا این موارد می توانند خونریزی را افزایش دهند.

جراح پلاستیک شما نیز، در مورد نحوه انجام عمل شما با شما گفتگو خواهد کرد.
رینوپلاستی ممکن است در یک مرکز جراحی معتبر، یا یک بیمارستان انجام شود. 
اطمینان حاصل کنید که پس از عمل و مرخص شدن از بیمارستان؛ کسی از نزدیکان شما را همراهی می کند. علاوه بر این تا چند روز پس از عمل نیز از وی بخواهید در کنارتان باشد و به شما کمک کند.

nose_14

تغذیه قبل از عمل بینی
دوره‌ی قبل از عمل بینی (دو تا چهار هفته پیش از جراحی) زمانی بسیار مناسب برای اطمینان از دستیابی به نیازهای خود جهت یک شیوه‌ی زندگی سالم و نیز آماده شدن برای استرس جراحی است. در ادامه برخی مواد مغذی که در طول این دوره ضروری هستند ارائه شده است.

ویتامین‌ها و مواد معدنی
شروع مصرف یک مولتی ویتامین متعادل سه هفته پیش از جراحی می‌تواند به بهبود زخم‌ها کمک کند. شما باید یک مقدار مناسب از ویتامین‌ها را پیش از جراحی مصرف کنید نه مقدار بیش از حد یک ویتامین خاص، به استثنای ویتامین ث. مطالعات نشان داده‌آند که مقدار زیاد ویتامین ث در بهبود زخم‌ها موثر است. با این حال باید در مصرف ویتامین E دقت کنید. مقادیر زیاد ویتامین E (بیشتر از ۴۰۰ میلی‌گرم در روز) می‌تواند کبودی و خونریزی را افزایش دهد.

پروتئین
پروتئین که دومین جزء بزرگ بدن است برای ساخت و ترمیم بافت‌ها ضروری می‌باشد. اندام، هورمون‌ها، سلول‌های قرمز خون، سیستم ایمنی بدن و آنزیم‌های ما همگی بطور عمده متشکل از پروتئین هستند. مصرف مقدار کافی آن جهت برآورده کردن نیازهای روزمره و آماده‌سازی بدن برای عمل جراحی بینی و ترمیم بافت‌ها بعد از عمل امری ضروری است.

پرهیز از مواد غذایی
چای سبز به عنوان یک منبع آنتی اکسیدان معرفی می‌شود، اما این دم کردنی محبوب می‌تواند تاثیر منفی در بیهوشی، افزایش فشار خون و افزایش ضربان قلب داشته باشد. حداقل ده روز پیش از عمل بینی مصرف چای سبز را متوقف کنید و از پزشک خود زمان مناسب برای مصرف مجدد آن بعد از عمل را بپرسید.
میوه‌ها و سبزیجات معمولاً جزء اصلی یک رژیم غذایی سالم و متعادل می‌باشند، اما در زمان آماده شدن برای جراحی مناسب نیستند. در ۲۴ ساعت قبل از جراحی، از بیماران خواسته می‌شود تا از مواد غذایی سرشار از فیبر پرهیز کنند. هضم میوه‌ها و سبزیجات و غلات سبوس‌دار طولانی‌تر می‌باشد در حالی که کم بودن میزان مواد غذایی در بدن پیش از شروع جراحی بسیار مهم است.
بلافاصله بعد از جراحی
ممکن است پس از مراجعت به خانه یا حتی بلافاصله بعد از اینکه اثر داروی بیهوشی یا آرام‌بخش از بین رفت کمی احساس گشنگی کنید. غذاهای نرم که بصورت ولرم و بدون مزه‌ی خاصی هستند معمولاً پس از جراحی مطلوب می‌باشند. ماست، بلغور جو یا سوپ‌هایی که نیاز به داغ شدن ندارند نیز مناسب هستند. بسته به اینکه تا چه حد حالت تهوع داشته باشید و در صورتی که خوردن باعث بالا آوردن شود بهتر باشد بلافاصله بعد از جراحی مایعات بنوشید. تا چند روز بعد از جراحی یا تا زمانی که احساس می‌کنید می‌توانید غذاهای دیگر را به رژیم خود اضافه کنید مصرف غذاهای نرم را ادامه دهید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی